«Άγριος» καυγάς Ουγγαρέζου - Κωστόπουλου: «Εγώ δεν είμαι εδώ να σε διασκεδάζω»


Η Ελισάβετ Σπανού έδωσε μία συνέντευξη και μίλησε για την προσωπική της ζωή.

Με αφορμή την εν λόγω συνέντευξη της τραγουδίστριας ξεκίνησε καυγάς ανάμεσα στον Πέτρο Κωστόπουλο και τον Δημήτρη Ουγγαρέζου στο "πρωινό Mou!

Ο Πέτρος τόνισε πως ο συνεντευξιαζόμενος πρέπει αν μην είναι βαρετός, να βγάζει κάτι σε μία συνέντευξη. Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είχε αντίθετη άποψη!

"Ναι συγγνώμη πρέπει να πούμε ότι βλέπουμε τσόντες με εγκύους κουτσές για να μην είμαστε βαρετοί ; Ό,τι θέλω θα πω και εσύ ό,τι θες θα ρωτήσεις" είπε χαρακτηριστικά ο Δημήτρης! Τότε ο Πέτρος του απάντησε: "Και εγώ έχω το δικαίωμα να σου πω ότι αυτό που λες είναι σκυλοβαρεμάρα"

Και ο Δημήτρης συνέχισε: "Ωραία και χέστηκα κι εγώ! Εγώ δεν είμαι εδώ για να σε διασκεδάσω, είμαι για να απαντήσω σε μια συνέντευξη"!


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου