Ελένη Ράντου: Η μάχη με την κατάθλιψη και ο ρόλος του συζύγου της!


Η αποκάλυψη της καταξιωμένης ηθοποιού που αφοπλίζει.

«Τη φοβήθηκα, γιατί αισθάνθηκα για πρώτη φορά στη ζωή μου ανίσχυρη. Η σκοτεινή μου πλευρά ήταν πιο δυνατή από τη φωτεινή μου. Εκείνη τη στιγμή, αντιλαμβάνεσαι ποια είναι τα όρια σου, αργότερα καταλαβαίνεις πόσο σημαντικό είναι αυτό στη ζωή σου. Αλλά εκείνη την ώρα νιώθεις πανικό. Και τότε, έχει σημασία οι άνθρωποι που είναι δίπλα σου, να μην πανικοβληθούν μαζί σου», δήλωσε γενναία στο περιοδικό ΕΓΩ weekly η Ελένη Ράντου.
Όταν της συνέβη, η κορούλα της Νικολέτα ήταν ακόμα μικρή όπως αποκαλύπτει. Στο πλευρό της όμως, ήταν ο σύζυγος της Βασίλης Παπακωνσταντίνου. Ενώ έκανε ψυχανάλυση η ίδια περιγράφει τι γεύση της άφησε:
«Δεν μου έκανε καλό, γιατί ένιωθα πως μου ματώνει πάλι τις πληγές μου, χωρίς να τις επουλώνει» και συνεχίζει:
«Αυτό-ψυχαναλύθηκα. Γενικά στη ζωή μου είμαι αυτοδίδακτη, όπως και στο θέατρο. Κατάλαβα ότι η μεγαλύτερη βοήθεια που μπορώ να προσφέρω στον εαυτό μου, είναι να δουλέψω με το μυαλό μου, γιατί αυτό τα κάνει όλα».


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου